مسوولان اجازه بی عدالتی را در جامعه ندهند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسوولان و مديران نظام اسلامی علاوه بر اينكه بايد عادل باشند اجازه بی‌عدالتی و ظلم را در جامعه به شخصی ندهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: مسوولان باید در امر ایجاد عدالت نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: اشخاصی در روز قیامت مورد غضب خداوند قرار می‌گیرند که به مردم ظلم کرده و عدالت را نیز رعایت نکنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه افزود: حضور در بین مردم، مردمی و انقلابی بودن و ارائه خدمتی بی‌پنت باید از خصلت‌های دولتمردان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: مسوولان باید خداترس و اهل جهاد بوده و از اشرافی‌گر پرهیز کرده و از دین و قرآن پاسدار کنند.

وی بیان کرد: کابینه دولت باید به خصوص افراد که منتخب مردم هستند باید ظرفیت کشور و استان را شناسایی کرده و از آن در راستای حل مشکلات کشور استفاده کرده و ارزش پول ملی را بالا ببرند.

امام جمعه ارومیه ضمن قدردانی از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: پزشکان و پرستاران ثواب جهاد در راه خدا را دارند بنابراین تمامی قدهم‌ها و کارهای آنان نیز باید در راه خدا باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.