فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۸ سارق سابقه دار هفته گذشته در این طرح خبر داد.

 حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار کرد: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری، کنترل جرایم وشناسایی سارقان توسط ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در اجرای این طرح ضمن کشف ۲ قبضه کلت کمری، ۱۸ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر که در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۳ فقره از انواع سرقت‌ها و یک فقره قتل مسلحانه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در این طرح، ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۲۳ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم نیز توقیف شدند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار