رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات که طی دیروز انجام شدند را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی امروز، چهارشنبه ۱۷ شهریورماه گفت: آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی واقع در خیابان ۴ علوم پزشکی در کوی مهدیس و نیزار در مسیر جاده ساحلی بین پل سیاه و پل هفتم مهار شدند.

او اطفاء حریق ساختمان نیمه کاره به علت نشت گاز، منزل مسکونی در منطقه پاداد خیابان ۱۶ غربی، اتصال برق فیوز مینیاتوری منزل مسکونی در منطقه آخرآسفالت، منزل مسکونی در منطقه فاز ۲ پاداد خیابان وصال ۴۳ به علت بی احتیاطی ساکنان در روشن گذاشتن شمع را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد و افزود: در حادثه اخیر پسربچه ۳ ساله مصدوم و به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

قنبری مهار آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه عین ۲ که منجر به مصدوم شدن دختر ۱۵ ساله شد را یکی دیگر از حوادث دیروز برشمرد و اظهار داشت: حریق کنتور برق منازل مسکونی در کوی مهدیس، چهار راه زند و حریق ساختمان متروکه در خیابان نظام وفا با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به واژگونی پراید در شهرک آغاجری اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی مسیر و چیدمان علائم هشدار دهنده خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، ضمن اینکه در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه پادادشهر و عملیات نجات محبوسین در منطقه پردیس ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار