رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز را ۲۰ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۲۰ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: مهار آتش سوزی‌ها در نیزار در مسیر میدان مالیات، پژو ۴۰۵ در جایگاه سوخت پمپ بنزین مرعشی به علت اتصال در پمپ بنزین خودرو و منزل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان صالح‌پور به علت نشت گاز پیک نیک با تلاش نیرو‌های عملیاتی انجام شدند.

او اطفاء حریق پایه برق در فلکه جوادالائمه و کیان آباد، کنتور برق منازل مسکونی در منطقه فرهنگ‌شهر، فاز ۲ پادادشهر خیابان ۳۷ و کیان آباد خیابان ۲۷، کیانپارس خیابان مطوری غربی و حریق جعبه فیوز مینیاتوری منزل مسکونی در منطقه باغ شیخ را از دیگر عملیات‌های انجام شده در مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی پارکینگ منزل مسکونی در منطقه عین ۲ خیابان ۸ شرقی به علت اتصال کابل برق فشار قوی سقف پارکینگ و منزل مسکونی در اراضی پاداد افزود: آتش نشانان در منطقه بهارستان خیابان نیایش ۲ غربی با ابزار تخصصی و نجات پای پسر بچه‌ای را که درون صندلی فلزی پارک گیر کرده بود، رها سازی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: مرد ۳۰ ساله‌ای که قصد خودکشی از روی پل علی بن مهزیار اهوازی داشت با گفتگو و مشاوره آتش نشانان از خودکشی منصرف شد، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در منطقه زیتون کارمندی بین زمزم و زمرد و گلستان و عملیات نجات محبوسین در کیان آباد، کمپلو، بلوار پاسداران و سی متری، ۸ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.