هنرستان بهیاری پسرانه ۱۷ شهریور شهرستان دشتستان در رشته بهیاری دانش آموز می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،علی شهریاری مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: هنرستان بهیاری پسرانه ۱۷ شهریور شهرستان دشتستان زیرمجموعه این دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانش آموز جذب می‌کند.

او افزود: آگهی پذیرش و شرایط شرکت در این آزمون در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نشانی bpums.ac.ir در دسترس  قرار گرفته است.

 مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: دانش آموزان پسر علاقه‌مند به رشته بهیاری که امسال مدرک تحصیلی پایه نهم را گرفته‌اند، می‌توانند برای نام‌نویسی در این آزمون اقدام کنند.

شهریاری عنوان کرد: لازم است داوطلبان در زمان مشخص‌شده برای آپلود و ارسال مدارک به نشانی درج‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه اقدام کنند.

او تاکید کرد: ارسال مدارک و ثبت‌نام فقط از طریق سامانه ثبت‌نام امکان‌پذیر است و داوطلبان از مراجعه حضوری خودداری کنند.

 مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ شهریور با کد رهگیری ثبت‌نامی که در اختیار دارند به درگاه اینترنتی دانشگاه مراجعه و کارت آزمون خود را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


شهریاری افزود: در صورت دریافت نکردن کد رهگیری هنگام ثبت و یا ارسال مدارک به صورت ناقص و خارج از شرایط دستورالعمل، کارت آزمون برای داوطلب صادر نمی‌شود و از فهرست متقاضیان حذف خواهد شد.

او بیان کرد: آزمون کتبی جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود و نشانی مکان برگزاری آزمون در روز دریافت کارت از پایگاه اینترنتی دانشگاه، با درج نشانی در کارت آزمون اطلاع‌رسانی می‌شود.

 مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشه رعنوان کرد: پذیرش دانش آموز در هنرستان بهیاری، بر اساس کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.