سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در ۵ ماهه نخست امسال، ۹۵۴ فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری ۳۸ میلیارد تومان، اشتغال بیش از ۲۸ هزار نفر در خراسان رضوی صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد خزاعی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه تا کنون و در ۵ ماهه امسال، در خراسان رضوی ۹۵۴ فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری ۳۸ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۲۸ هزار نفر در خراسان رضوی صادر شده است، گفت: طرح‌های صنعتی در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ سرمایه گذاری ۲۵۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او افزود: در این مدت، بیشترین سهم سرمایه گذاری در طرح‌های خراسان رضوی، مربوط به بخش ساخت فلزات اساسی بوده است که با حدود ۱۵ میلیارد تومان از کل سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده و بیشترین اشتغال نیز در بخش سایرمحصولات کانی غیرفلزی بوده که با ۳۷۹۳ نفر، از اشتغال را به خود اختصاص داده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در مجوز‌های صادره در ۵ ماهه نخست امسال، ۷ درصد تعداد طرح ها، ۸ درصد سرمایه گذاری کل کشور و ۸ درصد اشتغال طرح‌های صنعتی کشور مربوط به خراسان رضوی بوده است.

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.