مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شده، هفته دولت در بخش ساماندهی شبکه برق مناطق حاشیه‌ای این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

محمود رضا اکبری مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: پروژه‌های برق  شامل نصب ۷۴ دستگاه ترانسفورماتور و احداث ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط است.

وی به مجموع پروژه‌های افتتاح و کلنگ زنی شده این امور در هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: ۱۶ پروژه توزیع برق هفته دولت در شهرستان چابهار افتتاح و کلنگ زنی شد.

مدیر امور برق شهرستان چابهار گفت: توسعه شبکه شهری و روستایی، اصلاح و بازسازی شبکه برق شهری و روستایی و گذر از پیک از جمله پروژه‌های افتتاح و کلنگ زنی شده در این منطقه است.

وی تصریح کرد: نصب ۱۰۳ دستگاه ترانسفورماتور، اجرای ۲۲ کیلومترشبکه فشارمتوسط و اجرای ۶۵ کیلومترشبکه فشارضعیف از جمله تجهیزات مورد استفاده در پروژه‌های افتتاح و تعریف شده کلنگ زنی این منطقه است.

اکبری خاطر نشان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده و در نظر گرفته شده بر این پروژه‌ها حدود ۲۰ میلیارد تومان است.

شهرستان چابهار از جانب شمال به شهرستان قصرقند و از جنوب به دریای عمان و از شرق به شهرستان دشتیاری و از غرب به شهرستان کنارک محدود است.

فاصله بندر چابهار تا مرکزاستان ۷۳۸ کیلومتر می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار