رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: وزنه بردار نوجوان اهل این شهرستان توسط کادر فنی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: شایان احمد نژاد متولد سال ۱۳۸۴ در مهاباد است که سال گذشته در مسابقات وزنه برداری نونهالان کشور در بانه کردستان، موفق به کسب مدال طلا شده بود.

وی با بیان اینکه این وزنه بردار در اردوی نخست تیم ملی نیز حضور داشت، تصریح کرد: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان برای شرکت در مسابقات جهانی از امروز به مدت یک هفته در تهران آغاز خواهد شد.

مصطفی پور ادامه داد: این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مهرماه سال جاری به میزبانی کشور عربستان برگزار خواهد شد و "سعیدعلی حسینی" هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: تمرینات این رده سنی به صورت سه هفته تمرین، یک هفته استراحت تا زمان برگزاری مسابقات ادامه خواهد داشت و برای ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان نیز شناسنامه فنی تشکیل شده است که وزنه بردار را حتی در شهرستان‌های محل سکونت شان نیز به حال خود رها نکرده و به‌عنوان پشتوانه‌های تیم ملی تمرینات‌شان را زیرنظر داشته و دنبال نخواهد کرد.

مصطفی پور اضافه کرد: مهاباد یکی از قطب‌های وزنه برداری آذربایجان‌غربی است که در اردو‌های رده‌های مختلف تیم ملی نماینده دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.