شائول موفاز، یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از آغاز تلاش ها برای کنار گذاشتن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست؛ "شائول موفاز" عضو برجسته کنست که خود را برای انتخابات 27 مارس ریاست حزب کادیما آماده می کند، در گفتگو با رادیو وای نت گفت، امروز تلاش ها برای کنار گذاشتن نتانیاهو و بازگشت کادیما به جایگاه صحیح در سیاست های اسرئیل آغاز شده است.

موفاز گفت: ریاست زیپی لیونی، بر حزب کادیما به پایان رسیده است و این حزب به دلیل ضعف و عملکرد ضعیف او، لطمات فراوانی دیده است. من از رای دهندگان کادیما می خواهم به من ملحق شوند تا نتانیاهو را برکنار کنیم.

موفاز، رئیس کمیته امور خارجه و دفاع پارلمان اسرائیل مدعی شد، نتانیاهو یک دروغگو است و آنچه که او در جریان نشست کمیته انجام داد، سبعیت دارد.

وی گفت، نخست وزیر نتانیاهو "یک دروغگو" است. آنچه که او اینجا انجام داد هیچ نخست وزیر دیگری جرات انجام آن را نداشته است. او اسرائیلی ها را در مسائل سیاسی و اجتماعی به گمراهی کشاند اسرائیلی ها باید بدانند آنها یک دروغگو را به عنوان نخست وزیر دارند./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار