تیرافکن گفت: در دوره شیوع ویروس کرونا، فرهنگ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم با وجود شبکه‌های اجتماعی و فعالیت رسانه‌ای ارتقاء یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، به منظور تعامل، هم اندیشی و همکاری در حوزه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و بررسی مسائل مربوط به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بدره ، خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با تیرافکن سرپرست فرمانداری شهرستان بدره دیدار و گفت و گو کرد.

تیرافکن، سرپرست فرمانداری شهرستان بدره در این دیدار موضوع فرهنگ را بسیار مهم و زیر بنای توسعه پایدار جامعه دانست و با اشاره به استعداد و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری مطلوب در شهرستان بدره خواستار توجه بیشتر به این شهرستان شد.

تیرافکن ضمن تقدیر از همکاری شبکه‌های مجازی و فعالین رسانه‌ای شهرستان ، به اهمیت استفاده از توان و ظرفیت فضای مجازی در همراه سازی اذهان عمومی با برنامه‌های پیشگیرانه کرونا در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در دوره شیوع ویروس کرونا فرهنگ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم با وجود شبکه‌های اجتماعی و فعالیت رسانه‌ای افزایش و ارتقاء یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز ضمن تقدیر از زحمات و خدمات سرپرست فرمانداری شهرستان بدره در حوزه مباحث فرهنگی ، با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی به تشریح و تبیین فرهنگ به عنوان یکی از مقوله‌های زیربنایی پرداخت و از همکاری فعالین فرهنگی و رسانه‌ای با ستاد مدیریت کرونا و نقش سازنده آنان در همراهی و همکاری با ستاد مدیریت کرونا خبر داد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.