سیدمسعود حسینی با رای اعضای شورا به عنوان شهردار همدان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید نظری نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعضای شورای شهر با رای اکثریت خود "سیدمسعود حسینی" را به عنوان شهردار همدان انتخاب و معرفی کردند.

او اظهار داشت: در جلسه بررسی گزینه‌های مورد نظر برای انتخاب شهردار، حسینی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۱ رای اعضای شورای اسلامی شهر همدان، به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: پس از بررسی گزینه‌های مختلف برای تصدی پست شهرداری همدان، چهار نفر به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب و برنامه‌های این افراد برای مدیریت شهری به طور کامل توسط اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظری اظهار داشت: نامه و مصوبه انتخاب شهردار جدید همدان به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری شهرستان ارایه شده که پس از سیر مراحل قانونی و معرفی به وزارت کشور، حکم انتصاب شهردار همدان صادر خواهد شد.

او  گفت: توانمندی، داشتن ویژگی‌های برجسته فردی و مدیریتی، برنامه محور بودن و تعهد از جمله دلایل اعتماد ویژه و رای بالای اعضای شورای شهر به حسینی برای تصدی پست شهرداری همدان است.

سیدمسعود حسینی شهردار همدان شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: انتظار داریم شهردار جدید همدان براساس برنامه ارایه شده و کار و تلاش جهادی، ضمن تلاش برای رشد و توسعه شهر و خدمت رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان، پاسخگوی مطالبات جمعیت ۶۰۰ هزار نفری مرکز استان در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مناسب رفاهی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر باشد.

نظری تاکید کرد: به طور قطع حمایت قاطع اعضای شورا از شهردار منتخب بستر مناسب برای رشد و توسعه شهر همدان و تسریع روند و فعالیت‌های عمران شهری در بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند.

با آغاز فعالیت شورای شهر ششم و با نظر اعضای شورا، «مجید شاکری» به عنوان سرپرست شهرداری همدان انتخاب شد، پیش از آن «عباس صوفی» مدیریت شهر همدان را برعهده داشت.

شورای اسلامی شهر همدان دارای ۱۱ عضو اصلی و هفت عضو علی البدل دارد.

شهرداری همدان دارای پنج منطقه مدیریت شهری است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: شهردار ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۹ دی ۱۴۰۰
سلام ،خواهش میکنم خواهش میکنم این پروزه قاسم اباد در مورد شرکت سازنده تحقیق کنید بعد واگذار کنید مهندس خالقی