نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: دو گزینه جدید شهرداری همدان به علت ساکن نبودن و بازنشسته بودن حذف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید نظری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه گزینه‌هایی به چهار گزینه معرفی شده از طرف شورای شهر اضافه شده است، افزود: به عنوان مثال از بین گزینه‌های جدید، دو گزینه به دلیل نداشتن شرایط قانونی مانند ساکن نبودن در همدان و بازنشسته بودن از چرخه بررسی‌ها حذف شده‌اند.

او با اشاره به اینکه وسواس شورای شهر در انتخاب شهردار به دلیل خدمت به مردم است، تصریح کرد: دست اعضای شورا در انتخاب شهردار بسته نیست و می‌خواهیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم تا شرمنده مردم نباشیم.

نظری با بیان اینکه هدف شورای ششم این است که درباره پست شهردار همدان به اجماع برسد، گفت: چهار گزینه معرفی شده ویژگی‌های برجسته‌ای دارند و در کنار بررسی آنها، دیگر گزینه‌ها نیز در دست بررسی هستند.

این مسئول تأکید کرد: اعضای شورای شهر تا لحظه آخر از مهلت قانونی برای انتخاب شهردار استفاده می‌کنند و شهردار همدان تا ۱۳ شهریورماه معرفی می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر همدان افزود: در حال حاضر به تصمیم نهایی نرسیده‌ایم، اما شهروندان مطمئن باشند گزینه خوبی برای تصدی پست شهرداری همدان انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: شهرداری ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.