چند طرح عمرانی در فهرج با حضور سرپرست دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمان و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر باقری زاده فرماندار فهرج ظهر امروز در مراسم بهره برداری از برج نور روشنایی زمین چمن استادیوم ورزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: برای اجرای این پروژه، ۱ میلیاردو سیصد و بیست میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

در ادامه آسفالت معابر روستای سکهور به متراژ ۶هزار متر مربع و آسفالت معابر روستای اسد آباد انگوری به متراژ۶ هزار متر مربع در بخش نگین کویر فهرج به بهره بر داری رسید و ساکنان این دو روستا از مزایای این دو طرح بهره‌مند شدند.

 امیر آزاد بخشدار نگین کویر فهرج در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها با اشاره به کمبود ایستگاه آتش نشانی و کمبود خودرو آتش نشانی در این بخش گفت: بخش نگین کویر با ۷۸ پارچه آبادی تنها دارای یک ایستگاه آتش نشانی و یک خودرو آتش نشانی می‌باشد و نیاز به ایستگاه آتش نشانی و خودرو آتش نشانی در این بخش می‌باشد.

همچنین آسفالت معابر روستا‌های برج معاذ، جهان آباد بالا و برج دشتوئیه بخش مرکزی فهرج به طول ۷ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. محمود کدوری معاون عمرانی فرمانداری فهرج گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱ میلیاردو دویست میلیون تومان هزینه شده است.

 منصور خانه گیر سرپرست دفتر امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری کرمان از طرح‌های عمرانی روستایی در عامریه و دهنو بهزادی بازدید کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار