به مناسبت هفته دولت، چندین طرح عمرانی، آموزشی، بهداشتی،خدماتی، آبرسانی، کشاورزی و برق رسانی در کوهبنان کلنگ‌زنی و افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و‌ منابع استانداری  کرمان فرماندار و مسئولان شهرستان کوهبنان، چندین طرح در شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد کلنگ‌زنی و افتتاح شدند.

حمیده واعظی، معاون توسعه مدیریت و‌ منابع استانداری کرمان در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دولت، با قدردانی از همه مسئولان، سرمایه گذاران و  افرادی که تلاش  کردند تا این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند، گفت: در شرایطی که خشکسالی، کمبود آب و مسائل مختلف اقتصادی و اعتبارات کم موجود، مانع سرعت بخشیدن به ایجاد پروژه‌های مختلف می شود ، باعث خوشبختی است که ما شاهد افتتاح این پروژه‌ها هستیم. 

او افزود: امیدواریم با توجه به توانمندی نیروهای انسانی متخصص و مزیت‌هایی که در سطح استان کرمان در بخش های مختلف، مانند بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری داریم، بتوانیم شاهد پروژه‌های بزرگ تری باشیم که هم زمینه ساز اشتغال جوانان متخصص را فراهم کند و هم کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد.

واعظی  با تبریک هفته دولت ادامه داد: مهم‌ترین مواردی که ما از یک کارمند انتظار داریم، مسئولیت پذیری و اخلاق حرفه‌ای است که باعث می شوند، کار‌های ما با تلاش و انگیزه بیشتر به انجام برسد.

 حسین سالاری، فرماندار کوهبنان نیز  در این مراسم با بیان اینکه هفته دولت یادآور خدمات و تلاش های ارزنده دولتمردان در جای جای کشور است، گفت:  مردم در حقیقت ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب هستند و خدمت به آن ها باعث افتخار است. 

او با بیان اینکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است، همگان باید تلاش کنند تا شاهد افرایش تولید داخلی و قطع دست بیگانگان باشیم‌، افزود: شهیدان رجایی و باهنر، بهترین اسوه و الگو برای دولتمردان و‌ مدیران اجرایی هستند تا با تمام‌ توان به مردم خدمت رسانی کنند.

سالاری با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت چندین طرح عمرانی، آموزشی، بهداشتی،خدماتی، آبرسانی،کشاورزی و برق رسانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد، تصریح کرد: بهره برداری از پروژه آسفالت چند خیابان، افتتاح طرح دوربین های ترافیکی پلاک خوان ورودی شهر، احداث اورژانس ۱۱۵ دهستان خرمدشت، بهره برداری از ایستگاه سنجش آلایندگی و ریزگردها از جمله این  طرح ها هستند.

او افزود: افتتاح مدارس شهید حقانی و شهید توکلی جور، زمین چمن مصنوعی فرهنگیان، مدرسه بی بی نفیسه، طرح های بنیاد مسکن و بهره برداری از سالن کنفرانس سردار سلیمانی از دیگر پروژه های هفته دولت در کوهبنان بودند. 

فرماندار کوهبنان احداث شبکه آبرسانی شهرک ۳۰۰ واحدی سردار شهید سلیمانی، بهره برداری از مخزن ۳۰۰ مترمکعبی، تعویض ۲ کیلومتر خط انتقال آب مجتمع خانمکان، بهره برداری از ساختمان جدید و پارکینگ فرمانداری، بازسازی سالن کنفرانس فرمانداری، مرمت قنوات و لوله گذاری به همراه احداث چندین استخر آب، بهره برداری از پل حسین آباد  را از دیگر طرح های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در این ایام عنوان کرد. 

اوافزود: آغاز عملیات مسقف کردن گلزار شهدای شهر کوهبنان که از خواسته های بحق خانواده های معزز شهیدان است‌، امروز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار