سلیمانی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۷ پروژه برق رسانی در نقاط مختلف شمال استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدسلیمانی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در برخی مناطق شمال استان کرمان از اول امسال تاکنون ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه در بخش توسعه و اصلاح شبکه تامین اعتبار شد و این پروژه‌ها درحال اجرا هستند.

او افزود: به مناسبت هفته دولت، ۱۷ پروژه برق رسانی در نقاط مختلف شمال استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند.

سلیمانی در ادامه به پروژه‌های برق رسانی به روستا‌های فاقد برق نیز اشاره کرد و افزود: عملیات برق رسانی به ۷ روستای بدون برق شمال استان کرمان با سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت آغاز می‌شود و زمینه برخورداری بیش از ۶۰ خانوار روستایی از نعمت برق پایدار را فراهم خواهد کرد.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۳ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در شمال استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان نیز نصب شده و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: هفته دولت ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار