مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: سال گذشته حدود ۲۱۲ میلیارد تومان جذب منابع بانکی برای وام اشتغال مددجویان داشتیم و نزدیک به ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضمن تبریک هفته دولت، گفت: در دنیای امروز، رسانه نقش بی بدیلی دارد و نمی‌توان از این نقش، به‌راحتی گذشت.

وی بیان کرد: کمیته امداد حضرت امام(ره) خدمات فراوانی به قشر محروم و نیازمند جامعه ارائه می‌دهد که اگر همراهی و همکاری رسانه‌ها نباشد، نمی‌توان این خدمات را به‌خوبی منعکس کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: کمیته امداد در سیستان و بلوچستان علاوه بر خدمت رسانی، امنیت خاطر برای مخاطب خود فراهم می‌کند، پیام رسانی و اطلاع رسانی شما به مخاطب بسیار کمک می‌کند تا از روند کار کمیته امداد اطلاع پیدا کنند.

وی گفت: در سال گذشته حدود پنج هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه در استان توزیع شد که این عدد در کلام ساده است و در عمل باید دید چه اتفاقی افتاده، هر سری جهیزیه حدود ۲۰ میلیون تومان در بازار قیمت داشت.

عبادی اظهار کرد: سال گذشته چیزی حدود ۲۱۲ میلیارد تومان جذب منابع بانکی برای وام اشتغال مددجویان داشتیم و نزدیک به ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

وی ادامه داد: بیان این اعداد در کلام ساده است و باید به مردم هم اعلام شود، به فرموده مقام معظم رهبری در هفته دولت گوشه‌ای از خدمات نظام را باید به مردم بیان کنیم و دشمن را هم در تبلیغات علیه نظام ناامید کنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل نوع بافت جمعیتی، شرایط منطقه ای و خشکسالی‌هایی که حاکم شده است بالاترین خانواده تحت حمایت را در کشور دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار