مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴ هزار یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) استان قرار دارند که سرانه دریافتی ایتام سیستان و بلوچستان نسبت به میزان کشوری بسیار پایین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهدی عبادی  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت:  نقش رسانه در پیام‌رسانی اقدامات دستگاه‌های مختلف نقشی بی بدیل است که نمی‌توان از آن به سادگی گذشت.

وی با بیان اینکه کمیته امداد سیستان و بلوچستان علاوه برخدمت‌رسانی، امنیت ضمنی و اطمینان خاطر برای مخاطب خود فراهم می‌کند افزود: پیام‌رسانی و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه از روند کار کمیته امداد  به مخاطبان دارای اهمیت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پارسال حدود پنج هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه در استان توزیع شد بیان کرد: هر سری این جهیزیه‌ها حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه در برداشت.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل نوع بافت جمعیتی، شرایط منطقه‌ای و خشکسالی‌هایی که حاکم شده است بالاترین خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) را در کشور دارد.

عبادی با بیان اینکه ۱۷۷ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان هستند تصریح کرد: موضوع توانمندسازی خانواده‌ها به عنوان یکی از مهمترین کار‌ها در اولویت این کمیته است.

وی با بیان اینکه پارسال ۲۱۲ میلیارد تومان جذب منابع بانکی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان انجام شد تاکید کرد: با جذب این منابع بانکی نزدیک به ۱۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار