همزمان با هفته دولت ۳۸ طرح عمرانی، ورزشی، کشاورزی و سایر حوزه‌ها با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری نیکشهر و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نیکشهر افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحیم‌بخش بلیده‌ای معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیکشهر اظهار داشت: از جمله پروژه‌های عمرانی بهره‌برداری از ۳۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در سطح این شهرستان است که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

وی افزود: در مجموع ۲۶۰ واحد احداثی مددجویان کمیته امداد در بخش مرکزی نیکشهر در حال ساخت است که هزینه تمام شده برای احداث این واحد های مسکونی ۱۱۵ میلیون تومان است که از این مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۶۵ میلیون تومان باقی مانده به‌صورت بلاعوض است.

بلیده‌ای تصریح کرد: بهره‌برداری از مسکن مددجویی ۲۵ واحدی با اعتبار ۲ میلیارد تومان، بهره‌برداری از پروژه‌های جهاد کشاورزی (کانال آب، مرمت و بازسازی قنوات)جمعا ۵۰۰ میلیون تومان ازجمله برنامه‌های امروز به مناسبت هفته دولت بود.

وی ادامه داد: همچنین از طرح زیرسازی زمین چمن مرکز دهستان "چاهان" با هزینه دهیاری به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و بازدید از مرکز تسهیلات زایمانی این دهستان نیز بازدید شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیکشهر به افتتاح چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاهای ملوران و بخش بِنت اشاره کرد و افزود: این اقدامات به منظور ارتقای شاخص‌های ورزشی و بهره‌مندی جوانان و ورزشکاران از فضای ورزشی انجام شده است.

وی به تجلیل از از ۳۳ کارمند نمونه شهرستان نیکشهر اشاره و بیان کرد: هر سال در هفته دولت از زحمات کارکنان دستگاه‌های اجرایی قدردانی می‌شود.

او گفت: بدون شک وجود انسان‌های مومن، کاردان و فعال در بدنه ادارات موجب رشد شاخص‌ها کیفی و کمی می‌شود .

وی افزود: همه ما باید فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم را غنیمت بدانیم و برای سرفرازی کشورمان بیش از پیش و بدون منت، انجام وظیفه کنیم.

معاون فرماندار نیکشهر بیان کرد: فعالیت نهادهای دولتی علاوه بر کمک به توسعه یک منطقه می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی همه‌جانبه و بالا بردن سطح رفاه اجتماعی جامعه شود.

بلیده‌ای گفت: در هفته دولت امسال ۸۷ پروژه در بخش‌های بهداشت و درمان، راه، فضاهای ورزشی، بهسازی منازل روستایی و مددجویان، امور عشایر، جهاد کشاورزی و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار