مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: چند روزی می‌شود که کابل کشی و نصب لامپ سه راهی منصور آباد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، کیانی دهیار روستای منصور آباد گفت: چند سالی می‌شود که سه راهی منصورآباد از توابع بخش قهستان شهرستان درمیان به خاطر خاموشی خسارت‌های مالی و جانی زیادی به افراد بومی و غیر بومی وارد کرده است.

او افزود: برای رفع این مشکل پیگیری و نامه نگاری‌های زیادی با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته ایم که هیچ کدام به نتیجه نرسید.


بیشتر بخوانید


کیانی اظهار کرد: پروژه در مرحله‌ای رها شده بود که تنها نصب لامپ و ترانس برق احتیاج داشت تا از وقوع حوادث در تاریکی شب جلوگیری شود.

وقتی که اعتبارات چشم خاموش سه راهی منصورآباد را روشن می کند

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به این که تکمیل پروژه سه راهی منصور آباد نیازمند تأمین اعتبار بوده است گفت: پارسال نصب تیر برق و کابل کشی ورودی انجام شده بود که به دلیل کمبود اعتبارات و مطالبات بالای پیمانکار پروژه به اتمام نرسید.

او با اشاره به اینکه عدم روشنایی در شب باعث شده بود سه راهی منصور آباد به نقطه‌ای حادثه خیز تبدیل شود افزود: با تأمین اعتبارات چند شبی می‌شود که روشنایی به سه راهی منصورآباد رسیده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.