چمن مصنوعی ۱هزارو ۵۰۰ متر مربعی روستای منصورآباد درمیان با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای منصور آباد گفت: پروژه چمن مصنوعی روستای منصور آباد از جمله پروژه‌هایی است که به همت و مشارکت بنیاد علوی عملیاتی شده است.

او افزود: بنیاد علوی به نمایندگی از بنیاد مستضعفان، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی و عمرانی را در درمیان به عهده گرفته است.

معتمدیان با اشاره به تحریم‌های موجود و کمبود نقدینگی‌ها که تأثیر نامطلوبی بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی گذاشته، اظهار کرد: به منظور جبران این موضوع و پیش بردن برنامه‌های توسعه‌ای استان از توان دستگاه‌های حاکمیتی کمک گرفته ایم.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد مستضعفان با هدف محرومیت زدایی از شهرستان درمیان، در همین خصوص بوده است.

او گفت: با توجه به حجم اعتباراتی که بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان هزینه می‌کند، به زودی شاهد تحولی عظیم در این منطقه مرزی خواهیم بود.

منصور آباد، روستایی در دهستان فخررود بخش قهستان شهرستان درمیان است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، بیش از ۱۰۰ خانوار و حدود ۴۰۰ نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.