مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از پذیرش و جذب بیش از دوهزار و ۸۰۰نفر در سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد.

 رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سازمان امور استخدام کشوری جذب نیروها، بومی شده و این سبب کیفی سازی نیرو‌ها و در نتیجه کیفی سازی آموزش خواهد بود.

وی با بیان اینکه مصاحبه و گزینش معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، تا دوازدهم شهریور ماه به صورت تخصصی ادامه دارد افزود: چنانچه افرادی تا این تاریخ موفق به حضور در جلسه مصاحبه نشدند، می‌توانند در روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ شهریورماه مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به رتبه اول سیستان و بلوچستان در رشد جمعیت دانش آموزی کشور گفت:هر سال بین ۲۵ تا ۳۰ هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش آموزی استان اضافه می‌شود که با توجه به عقب ماندگی‌ها تاریخی در این بخش، امسال نیز ۱۲ هزار نیروی آموزشی کمبود داریم.

رخشانی افزود: در سه سال گذشته ۲۰ هزار مجوز استخدام برای تامین نیروی انسانی در اداره کل آموزش و پرورش استان گرفته شده، اما به دلیل برخی موانع از جمله ردیف اعتباری جذب صد در صدی این افراد میسر نشده است.

وی گفت:با برنامه پنج ساله برای جذب حداکثری نیرو در دانشگاه‌های فرهنگیان سطح استان تا سال ۱۴۰۵ به میانگین کشوری خواهیم رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار