سرپرست اداره مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تکمیل حلقه چهارم ترافیکی به اراده شهرداران شهر‌های مجاور بستگی دارد.

جمشید لقایی، سرپرست اداره مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: از مهمترین اهداف ساخت حلقه چهارم ترافیکی، جداسازی ترافیک درون شهری با ترافیک عبور از شهر است، به خصوص برای خودرو‌های باری که از شمال به سمت شرق و جنوب کشور حرکت می‌کنند که تا قبل از ایجاد حلقه چهارم، حوادث زیادی رخ می‌داد.

او در خصوص وضعیت پیشرفت حلقه چهارم ترافیکی گفت: نیمه شرقی حلقه به تدریج در حال تکمیل است و فعالیت‌های آزادسازی و تملک ادامه دارد. قسمت‌هایی که در آن تملک ایجاد شده مانند قطعه معروف به محدوده خاتون آباد، در دست ساخت است.

لقایی اضافه کرد: هرچه به سمت مسیر‌های پایین پیش می‌رویم، در بخش‌هایی از راه که از قبل موجود بوده است، بعضا تعویض‌هایی انجام شده و مسیر کامل و آسفالت شده، درحال بهره برداری است.

سرپرست اداره مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص زمان تکمیل حلقه چهارم ترافیکی گفت: بخشی از حلقه در محدوده شهر اصفهان قرار دارد و در حال ساخت است و بخش‌های دیگر آن، در شهر‌های مجاور مانند دولت آباد، درچه، خمینی شهر و شهر ابریشم قرار دارد و تکمیل این پروژه، به اراده شهرداران آن‌ها بستگی دارد.

لقایی همچنین اضافه کرد: شهرداری اصفهان به طور دائم در پی تکمیل حلقه، جلساتی با شهرداران در سطح استانداری داشته است، اما تکمیل این طرح به میزان اراده شهرداران شهر‌های مجاور، بستگی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار