استاندار آذربایجان شرقی خبر داد؛

شاخص‌های توسعه استان رو به بهبود

استاندار آذربایجان شرقی گفت:با وجود تمام تنگناها، بیشتر شاخص‌های توسعه استان رو به بهبود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار مدیران دادگستری استان به مناسبت هفته دولت  گفت:هر چند در مقطعی خدمت کردیم که دوران سختی بود، ولی خوشبختانه فضای حاکم فضای صمیمیت، همدلی و مودت بود.

او افزود: در این مدت حوادث طبیعی، مسائل اجتماعی و امنیتی و مشکلات مربوط به تولید و سرمایه گذاری پیش آمد و اگر معاضدت قضایی در استان نبود مشکلات حل نمی‌شد.

او ادامه داد: برای کاهش فقر و معضلات اجتماعی ضروری است تولید و اشتغال افزایش یابد و برای حل مشکلات تولیدکنندگان، ستاد‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری و دادگستری استان ایجاد شده است که نشان از همراهی دستگاه قضا با برنامه‌های دولت است.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد دولت جدید با فکر و انرژی جدید و تعامل بیشتر خدمات مورد رضایت مردم ارائه دهد.

خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان نیز با تقدیر از تلاش‌های استاندار آذربایجان شرقی در زمینه‌های مختلف از جمله تأمین امنیت سرمایه گذاری و حفظ اشتغال گفت: ما مسئولان ومدیران قضایی استان نیز تلاش داشتیم در فضای تحریم و کرونا در کنار استانداری باشیم تا بخشی از دغدغه‌های مردم کم شود.

او افزود: با شروع به کار دولت جدید نیز دست به دست هم خواهیم داد تا برای خدمت بی منت و در شأن مردم ارائه دهیم که قابل لمس باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: توسعه ، دولت ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار