معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت:هفته دولت فرصتی برای معرفی خدمات ملت در دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدعلی موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت:در این راستا و در هفته دولت امسال ۴۰۵ میلیارد تومان طرح در بخش‌های مختلف شهرستان کلنگ زنی شده و به بهره برداری می‌رسد.

اوافزود:براین اساس ۲۲۵ میلیارد طرح توسط دستگاه‌های اجرایی و ۹۰ میلیارد تومان طرح نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

او اعلام کرد: بهره برداری از هفت دکل مخابراتی در این شهرستان از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت امسال دبه بهره برداری رسیده و زمینه ارائه خدمات ارتباطی و اینترنتی برای ۴۰ ورستای این شهرستان را فراهم می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: جدول گذاری و آسفالت ریزی معابر روستایی و بهره بردرای از ۹ هزار و ۷۲۲ واحد مسکن روستایی نوسازی شده از جمله طرح‌های عمران روستایی در این شهرستان است.

موسوی افزود: کلنگ زنی بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و افتتاح خیابان ۳۵ متری الغدیر از جمله طرح‌های زیربنایی در بخش عمران شهری و بهداشت و درمان است که در هفته دولت امسال انجام می‌شود.

او ادامه داد: بهسازی ۳۳ کیلومتر از راه‌های روستایی پنجج روستای محروم این شهرستان با بیش از ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار و اجرای ۶۰ میلیارد تومان طرح در بخش آب و فاضلاب از جمله طرح‌هایی است که در یک سال اخیر توسط دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اجرا شده است.

او با اشاره به وضعیت کرونایی مراغه اضافه کرد: با وجود وضعیت قرمز این شهرستان هم اکنون ۳۴ درصد از افراد بالای ۱۸ سال این شهرستان واکسن دریافت کرده اند و روند واکسیناسیون در این شهرستان با روند مناسبی در حال اجراست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.