عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه عدم بهره مندی از افراد شایسته و توجه نکردن به کار‌های زیربنایی آفت و مایه تضعیف دولت هاست گفت: مسئولان باید از افراد نخبه فارغ از جناح بندی سیاسی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روز یکشنبه در دیدار فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مراغه افزود: براساس احادیث ائمه معصومین و حضرت علی (ع) کنارگذاشتن کار‌های اساسی و مهم و نیز عدم توجه به اولویت‌ها از جمله عوامل سقوط و تضعیف دولت هاست.

اوافزود: نیمه کاره ماندن طرح‌ها و نداشتن فکر منطقه‌ای و اهداف رسانه‌ای در اجرای آن‌ها به ویژه توسط نمایندگان و مسئولان موجب تضییع بیت المال جامعه اسلامی است.

او با بیان اینکه باید امروز به کار‌های زیربنایی توجه اساسی شود، اضافه کرد:نباید مسئولان و مدیران به طرح‌هایی با اهداف تبلیغاتی اکتفا کنند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: انجام اقدامات و طرح‌های نمایشی و تبلیغاتی که مورد اقبال برخی رسانه‌های مجازی بوده، کار‌هایی پوپولیستی و ظاهرسازی است که نباید در جامعه رواج پیداکند چراکه این امر تضعیف کننده دولت هاست.

آیت الله پورمحمدی تاکید کرد: براساس رهنمود‌های اخیر رهبر معظم انقلاب، مسئولان نباید شعار‌هایی دهند که قابلیت اجرایی در وضعیت کنونی برای انجام آن‌ها وجود ندارد.

او ادامه داد: سپردن کار‌ها و مسئولایت به افراد نالایق و نیز کنارگذاشتن افراد شایسته عارضه مهمی است که متاسفانه در کشور وجود داشته و این امر نیز تضعیف کننده جامعه است.

اوبا بیان اینکه باید از تجارب افراد برای مدیریت‌ها استفاده شود گفت: در دهه‌های گذشته و حال حاضر با تغییر وزرا مجموعه مدیران زیردست آنان تغییر می‌یابد که این امر زمینه ساز ضعف در کار‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.