استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود آب آشامیدنی در برخی از مناطق استان گفت: وزارت نیرو موظف به تامین آب آشامیدنی در تمامی مناطق است و باید هزینه‌های این بخش را بپردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه با اشاره به کمبود آب آشامیدنی در برخی از مناطق استان اظهار داشت: وزارت نیرو موظف به تامین آب آشامیدنی در تمامی مناطق است و باید هزینه‌های این بخش را بپردازد.

او افزود: وظیفه توزیع آب آشامیدنی با شرکت آب و فاضلاب است که از اعتبارات استانی به این شرکت کمک می‌شود.


بیشتر بخوانید


عباسی با اشاره به کمبود منابع آب آشامیدنی در چهارمحال و بختیاری و نبود آب آشامیدنی در شهر بن اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب در تامین آب نباید ضعیف عمل کند و برای روز عاشورا به‌منظور تامین آب آشامیدنی، تانکر‌های سیار آب بسیج شد.

او ادامه داد: اگر تجمیع تانکر‌های آب‌رسان سیار از مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعیت هلال‌احمر انجام نمی‌شد، مردم این شهر آب آشامیدنی نداشتند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: اجرای طرح‌های مشارکتی از هفت روش انجام می‌شود که اجرای انواع این طرح‌ها در استان ضعیف است و در این راستا باید از توان بخش خصوصی بیشتر بهره‌گیری شود.

او اظهار داشت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند املاک مازاد بر نیاز خود را شناسایی و پس از سپری کردن مراحل قانونی نسبت به فروش و استفاده بهینه منابع ناشی از آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار