معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، از به آب رسیدن چاه در حال حفاری روستای مرادان در شهرستان خانمیرزا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مراد محمودی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از تلاش‌های فراوان در جهت تامین آب شرب روستای مرادان خوشبختانه پس از حفاری بیش از ۱۰۰ متری چاه آبرفتی این تلاش‌ها نتیجه داد.

او افزود: چاه محفوره ۱۰۲ متر عمق دارد که با پیگیری‌های انجام شده آزمایش پمپاژ چاه مذکور نیز انجام شد و موفقیت آمیز هم بود.


بیشتر بخوانید


محمودی، دبی چاه تامین کننده آب روستا‌های شاهقریه و دومکان (مرادان) را پس از دبی سنجی‌های انجام گرفته ۲۲ لیتر بر ثانیه اعلام کرد.

او گفت:عملیات‌های اجرایی انجام گرفته پس از اخذ مجوزات قانونی لازم و برگزاری مناقصه در این خصوص حفر چاه، لوله گذاری جدار چاه با لوله ۱۲ اینچ آهنی، گراول ریزی و آزمایش پمپاژ انجام شده است.

محمودی افزود: این چاه در فاصله ۸۰۰ متری از خط انتقال آب این روستا است که با انجام لوله گذاری و تجهیز آن مشکل آب آشامیدنی چندین ساله این روستا مرتفع می‌شود.

او، اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

قابل ذکر است مجتمع مرادان دارای ۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.