در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو در سراسر کشور، تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب هوره در استان چهارمحال و بختیاری با دستور رئیس جمهوری و از طریق ویدئوکنفرانس بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در هشتاد و چهارمین برنامه پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، تصفیه خانه فاضلاب هوره چهارمحال و بختیاری در کنار سایر طرح‌های این برنامه به دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای تصفیه خانه فاضلاب هوره ۱۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی ملی هزینه شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره در سال ۱۳۸۷ در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع آغاز شد و این طرح ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز ظرفیت دارد و در آن ۱۳ کیلومتر شبکه جمع‌‎آوری فاضلاب اجرا شده است.

محمدی با اشاره به وجود ۲ شهر و ۲۲ روستا در این شهرستان اظهار داشت: هم‌اکنون شهر‌های سامان و هوره و همچنین روستای چم‌زین از توابع بخش مرکزی به تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل شده است.

او ادامه داد: اتصال تمامی روستا‌های حاشیه زاینده‌رود به شبکه جمع‌آوری فاضلاب از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان به‌شمار می‌رود و در این راستا اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در ۶ روستای شهرستان سامان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار