فرماندار اندیمشک گفت: دورهمی‌های خانوادگی کانون اصلی گسترش شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان اینکه ویروس جهش یافته کرونا دلتا بسیار مسری، خطرناک و کشنده است گفت: بنا بر نظر متخصصین هر علائم سرماخوردگی در فرد همان کرونا است، زیرا در این فصل چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم.

او با بیان اینکه درصد رعایت نکات بهداشتی در اندیمشک از سوی مردم ۸۴.۸درصد است افزود: ضرورت دارد این رقم به بالای ۹۵ درصد برسد.

جهانگیری تصریح کرد: دورهمی‌های خانوادگی به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی به کانون اصلی شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است و مردم از حضور در دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند و خانواده‌ها در منزل حتما از تهویه مناسب استفاده کنند.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: روند بیماری در شهرستان اندیمشک افزایشی است و همین امر موجب خستگی کادر درمان شده، بنابراین ضرورت دارد مردم شهرستان همچون گذشته همکاری لازم را با کادر درمان جهت عبور از این پیک سنگین کرونا به عمل آورند.

رئیس ستاد کرونای اندیمشک تصریح کرد: استفاده از ماسک رعایت فاصله اجتماعی، شست و شوی مداوم دست‌ها و واکسیناسیون گرو‌های هدف همچنان تنها راه‌های مقابله با ویروس کرونا است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.