صبری پور سیاست اصلی بازگشایی مدارس را رعایت اصول بهداشتی عنوان کرد و گفت: اجرای پروژه مهر یکی از ماموریت‌های اصلی شورای آموزش و پرورش است.

امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان حاشیه نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه بازگشایی مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سیاست‌های آموزش و پرورش است، گفت: بخشداران، شهرداران، دهیاران، بنیاد علوی و موسسه راه ایمان در شهرستان نیز می‌توانند در پروژه مهر و ایجاد شور و نشاط در بازگشایی مدارس ایفای نقش کنند.

او محور‌های نظارتی در پروژه مهر ۱۴۰۰ را شامل؛ نظارت بر رعایت اصول بهداشتی، ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان، نقل و انتقال معلمان، تلاش جهت تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان، تهیه و تدوین برنامه بازدید از مراسم بازگشایی مدارس، نظارت بر پوشاک و سرویس مدارس و نظارت بر فرایند ثبت و سفارش کتب درسی عنوان کرد.

صبری پور ایمن سازی، بهداشت و سرویس دانش آموزان را از موضوع‌های مهم در مدارس برشمرد و اظهار داشت: حل مشکل کمبود فضای آموزشی نیز از دغدغه‌های مهم شورای آموزش و پرورش است و اجرای کامل پروژه مهر یکی از ماموریت‌های اصلی شورای آموزش و پرورش محسوب می‌شود و همه اداره‌ها موظف هستند در بازگشایی مدارس با اداره آموزش و پرورش شادگان همکاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.