مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز از شناسایی و جمع‌آوری یک شبکه غیرمجاز برق احداث شده در منطقه کوهمره سرخی شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید باقر احمدی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری یک شبکه غیرمجاز برق احداث شده در منطقه کوهمره سرخی شهرستان شیراز، تاکید کرد که مواجهه با متخلفان با حمایت و همراهی دستگاه‌های قضایی و انتظامی، قاطع و قانونی خواهد بود.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق شیراز در راستای انجام مصوبات حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی؛ اقدام به قطع و جمع آوری برق و شبکه‌های غیرمجاز احداث شده در باغشهر‌ها کرده است.

احمدی بیان کرد: در راستای همین مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال، روز جمعه ۵ شهریور، نیرو‌های اجرایی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق شیراز در اقدام ضربتی از ادامه اجرای شبکه برق باغشهری در منطقه کهمره سرخی ممانعت شد و با توجه به اینکه جمع‌آوری شبکه نیازمند تجهیزات فنی بود، امروز، کار جمع‌آوری کامل شبکه اجرایی شده است.

او با بیان اینکه شبکه یاد شده بر اساس اطلاعات و گزارش‌های واصله به معاونت امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز شناسایی شده بود، گفت: اقدامات قانونی برای جلوگیری از اجرا و جمع آوری شبکه براساس دستور صادره از سوی مقام ذیصلاح قضایی اجرایی شده است.

احمدی گفت: در این اقدام که با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاون فروش و خدمات مشترکین و مدیران دفاتر حراست و بازرسی و روسای ادارات دارنگون و ارژن انجام شد، گروه‌های اجرایی ادارات و مرکز اجراییات شرکت توزیع برق شیراز، شبکه جدید الاحداث غیر مجاز را قطع و جمع آوری کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز ادامه داد: در این راستا تعداد ۹۰ پایه به صورت غیر مجاز نصب شده و بین ۱۵ فاصله پایه نیز کابل کشی اجرا شده بود. حال آنکه چنین مستحدثاتی، بدون رعایت اصول و ملاحظات فنی و ایمنی و با پایه و تجهیزات نامناسب اجرایی شده بود و علاوه بر تاثیر بر بروز اختلال در برق پایدار مشترکان، زمینه ساز بروز خسارات مالی و جانی نیز بود.

احمدی با قدردانی از همراهی و حمایت کامل و قاطع دستگاه‌های قضایی و انتظامی برای برخورد با متخلفان در زمینه احداث شبکه غیرمجاز برق، گفت: شرکت توزیع برق شیراز به سودجویان اخطار میدهد که در صورت اقدام یا اخذ برق غیرمجاز، ضمن جمع آوری شبکه و تجهیزات منصوبه، متخلفین برای پیگرد قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز گفت: از همه شهروندان و مسئولانی که با حساسیت در موضوع برخورد با برق‌های غیر مجاز با این شرکت همراهی کرده‌اند صمیمانه قدردانی کرده و درخواست می‌کنیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این ارتباط، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۱۰ یا شماره‌های ۳۲۲۶۳۳۸۸ و ۱۲۱ یا پرتال شرکت به نشانی الکترونیکی www.shirazedc.co.ir اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار