رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر بروز ۲ سانحه رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته در اسدآباد و همدان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی, رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: سانحه نخست در کمربندی اسدآباد که در حال حاضر راه اندازی نشده اتفاق افتاد که بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ راننده نوجوان این وسیله نقلیه فوت و برادر ۱۵ ساله او هم به شدت مجروح شد.

او تردد با سرعت غیرمجاز، نداشتن مهارت رانندگی و اختلاف ارتفاع با حاشیه جاده را عامل بروز سانحه واژگونی دانست و اضافه کرد: مالک این وسیله نقلیه اقدام به قرار دادن خودرو در اختیار فرزند ۱۶ ساله خود کرده بود در حالی‌که این نوجوان گواهینامه و مهارت رانندگی نداشت.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: کمربندی ناایمن اسدآباد از ابتدای امسال تاکنون با وجود اینکه زیر بار ترافیک نرفته و بهره برداری نشده سه کشته و ۱۲ مجروح داشته است.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: در سانحه دیگری که ساعت ۲ و نیم بامداد امروز شنبه در سه راهی سد اکباتان واقع در جاده همدان - ملایر رخ داد عابر ۳۰ ساله هنگام عبور از عرض جاده بر اثر تصادف با وانت پیکان جان باخت.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار