آیت الله ناصری گفت: استفاده از نخبگان علمی و جوانان خوش فکر در مراکز تولیدی و صنعتی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به آغاز به کار دولت جدید گفت: امیدواریم دولت با برنامه ریزی و انجام کار کارشناسی بتواند مشکلات کشور را مرتفع کند.

او با تاکید بر شایسته سالاری در انتخاب نیرو‌ها در دولت افزود: دولتمردان باید مشورت در اجرای برنامه‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند تا میزان خطا‌های آنان کاهش چشمگیر داشته باشد.

خطیب نماز جمعه یزد همچنین بهره گیری از نظرات نخبگان علمی و تلاشگر کشور در اجرای کار‌ها را گامی بزرگ برای پیشبرد اهداف دولت جدید برشمرد و تصریح کرد: امروز کشور به فعالیت‌های دانش محور نیازمند است و باید تلاش کرد با گماردن جوانان خوش فکر و علمی در مراکز تولیدی و صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان، عامل گشایش کار‌ها در این مراکز و توسعه کشور بر پایه علم و دانش باشیم.

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به اهمیت مذاکرات ایران با کشور‌های غربی درباره برجام گفت: اکنون دشمن منتظر است ببیند دولت جدید ایران چه خط و مشی را در این مذاکرات در پیش می‌گیرد.

او ادامه داد: دولتمردان ما باید با اتکا به خدا به صورت قدرتمندانه در این مذاکرات شرکت کنند و اهداف عالی کشور برای دستیابی به منافع ملت را بدون هیچ هراسی به پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه درباره تحولات اخیر در افغاستان هم اظهار داشت: دشمن درصدد بود با خروج از افغانستان جنگ داخلی در این کشور راه بیاندازد، اما این توطئه با هوشیاری مردم این کشور و کشور‌های همسایه محقق نشد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.