امام جمعه یزد:

رفع گرانی، بیکاری و مشکلات تولید در اولویت رئیس‌جمهور باشد

آیت الله ناصری گفت: توجه به مشاغل خرد و خانگی راهکار اساسی رفع مشکل بیکاری و تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: به لطف خدای متعال انتخابات به ثمر رسید و همه توطئه‌های دشمنان دراین زمینه خنثی شد. 

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه هزاران رسانه بیگانه علیه انتخابات در ایران تلاش کردند، افزود: دروغگویی و تهمت سرلوحه کار این رسانه‌ها بود، اما خداوند متعال عنایت کرد و توطئه آن ها خنثی شد.

خطیب نماز جمعه یزد با تاکید بر تدبیر و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کنونی جامعه بخصوص گرانی‌های اخیر و بیکاری جوانان گفت: این مسائل با تلاش و جدیت مسئولان باید حل و فصل شود.

او خاطر نشان کرد: دراین خصوص باید سریع اقدام شود و باید دید منبع گرانی‌ها کجاست و موضوع را ریشه‌ای حل کرد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی وارد کنندگان و صادرکنندگان دنبال سود بالا هستند، گفت: باید برنامه ریزی‌ها و نظارت‌ها جوری باشد که این سود‌ها منطقی باشد تا جلوی سوء استفاده برخی افراد گرفته شود.

او افزود: با راه اندازی کارگاه‌ها و شهرک‌های پوشاک در هر یک از شهر‌ها می‌توان درمدت کوتاهی اشتغال بسیاری را برای جوانان ایجاد کرد.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغات همه جانبه دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: ما نیز باید با تبلیغات و آگاهی رسانی، ارزش‌های انقلاب را به دیگر کشور‌ها بشناسانیم.

تقوای الهی، دوری از گناهان و توجه به نماز و روزه از دیگران سخنان امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن کنید