فرماندار شهرستان گراش گفت: همزمان با هفته دولت ۱۶ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان در گراش به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید غلامپور ،فرماندار شهرستان گراش بیان کرد:  عمده این طرح‌ها در بخش خدمات عمرانی، آموزشی، مخابراتی، بهداشتی، مسکن روستایی، گازرسانی و طرح‌های تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در گراش تصریح کرد: یکی از طرح های مهمی که قرار است با حضور مسئولان استانی به بهره برداری برسد، طرح گازرسانی به روستاهای کنار زیارت، شمس آباد و کسرالدشت با حضور مدیران استانی است که با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

او ادامه داد: با بهره برداری از این طرح گاز رسانی ۱۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

غلامپور از  بهرداری دو  طرح  سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  در شهرستان گراش خبر داد  و افزود: با افتتاح این دو  طرح تولیدی برای ۱۳ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی می‌شود.

فرماندار گراش اظهار کرد: افتتاح ۷ طرح مخابراتی به منظور تقویت و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی شامل چهار طرح زیرساختی شبکه مخابرات و فیبرنوری، نصب ۳ دکل BTS اینترنت با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با بهره مندی بیش از ۸ هزار خانوار شهری و روستایی از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت در گراش است.

او گفت: ۵۰ درصد اعتبارات طرح های خدماتی و عمرانی از محل بودجه‌های دولتی و ۵۰ درصد نیز از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی تامین شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.