فرماندار نی ریز گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۴ پروژه عمرانی به ارزش ۱۱۴ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۲۰۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراد هدایت فرماندار شهرستان نی ریز ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: در هفته دولت امسال ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان درنی ریز افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۲۰۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: احداث سوله مدیریت بحران شهرداری نی‌ریز، آبیاری تحت فشار، آسفالت معابر و مواردی در حوزه برق و شهرداری‌ها از جمله پروژه‌ها است که برای افتتاح در این هفته تعریف شده است.

هدایت با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان استفاده کرده‌ایم، ابراز کرد: همه تلاشمان را کردیم تا با اعتبارات موجود هر آنچه که در توان داریم در انجام کار‌های اجرایی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی به منصه ظهور برسانیم.

فرماندار نی ریز یادآور شد: این پروژه‌ها با همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها با همدلی و همراهی تمام توان خود را به کار بستند تا به نتیجه برسد.

او در بخش دیگری از سخنان خودبه کلنگ‌زنی پروژه خط انتقال گاز تقویتی ۱۶ اینچ از شهرستان خاتم (هرات) به شهرمشکان مرکز بخش پشتکوه نیز اشاره کرد و گفت: برای این پروژه اعتباری معادل ۲۰۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که پس از اجرا و افتتاح، مشکل افت فشار گاز شرق فارس و همچنین کارخانه‌های بزرگ شهرستان نی ریز از جمله فولاد، سیمان خاکستری و سیمان سفید مرتفع خواهد شد.

هدایت همچنین به بهره برداری و افتتاح بیمارستان جدید نی ریز اشاره کردو گفت: بیمارستان جدید نی‌ریز با اعتباری افزون بر ۱۰۸ میلیارد تومان آماده افتتاح است، اما هنوز زمان دقیق افتتاح این پروژه مشخص نیست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار