معزی گفت: هم اکنون ۲۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان گلستان بستری هستند و ۱۲ بخش در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم معزی رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: با وجود مراجعه روزانه حدود ۷۰۰ بیمار کرونایی به این بیمارستان خدمات رسانی به بیماران با تمام توان در حال انجام است و هم اکنون ۲۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان گلستان بستری هستند.

او بیان داشت: ۶۰ تخت ویژه و ۲۰۰ تخت عادی یعنی ۱۲ بخش از بیمارستان گلستان در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد و روزانه ۵۰۰ بیمار به کلینیک سرپایی این بیمارستان مراجعه کرده و داروی رمدسیویر دریافت می‌کنند.

معزی با بیان اینکه سعی کردیم با کمک دانشگاه علوم پزشکی اهواز کمبود‌های خود همچون اکسیژن، تخت و ونتیلاتور را برطرف کنیم و نگذاشتیم حتی یک بیمار بدون تخت بماند، افزود: تست ۷۰ نفر از کادر درمان این بیمارستان کرونا مثبت بوده و زیردرمان هستند و در بحث نیروی انسانی با مشکل روبه‌رو هستیم.

رییس بیمارستان گلستان اهواز تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم که هشدار‌های بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند و روند بیماری در یکی، ۲ روز گذشته در نوک قله ثابت مانده هر چند با حداکثر ظرفیت در حال ارایه خدمات هستیم. امیدوارم از هفته آینده روند نزولی تعداد بیماران آغاز شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار