رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امدادی در ۲۴ ساعت گذشته با کمک آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، حریق آشپزخانه مسکونی در منطقه کوت عبداله جنب پمپ بنزین مرعشی اطلاع رسانی شد که آتش نشانان سریعا با ایمن سازی حریق را اطفا کردند.

او با بیان اینکه آتش نشانان حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۱ و ۳۸ دقیقه در منطقه پردیس خیابان حقیقت ۸ را با حضور به موقع مهار کردند، افزود: آتش نشانان در حوادث مشابه حریق ساختمان‌های متروکه در منطقه ملی راه و ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه در خیابان مجاهدین بین کمپانی و منصوری را اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری بیان داشت: آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه در منطقه گلستان بلوار کارگر از سوی آتش نشانان مهار شد و کارشناسان سازمان علت آتش سوزی را انتقال شعله‌های حریق از فرگاز گزارش کردند. ضمن اینکه حریق ترانس برق در منطقه عین ۲ و کیان آباد، حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه آخر آسفالت و پردیس  با کمک آتش نشانان اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان در کوی الهایی حادثه با نشت گاز از علمک شکسته گاز مواجه شدند و با ایمن سازی و همکاری با عوامل ۱۹۴ نشت گاز را برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه نادری خیابان ادهم و شهرک دانشگاه خیابان ۵۱، ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.