رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز را ۱۵ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۵ مورد اعلام کرد و گفت: اطفاء حریق منزل مسکونی در کوی مجاهد که به علت روشن ماندن شمع و سرایت به لوازم منزل رخ داده بود و پژو ۴۰۵ در مسیر سه راه تپه به علت نشت بنزین از انژکتور را انجام دادند.

او مهار آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در زیتون کارمندی خیابان کمیل به علت سرایت شعله حریق از پیک نیک، پشت بام سوپر میوه در منطقه ۱۰۰ دستگاه باهنر، خوابگاه در امانیه خیابان پودات، نیزار در خیابان مناطق زیتون کارمندی و منزل مسکونی در کوی مدرس به علت اتصال برق کولر را از دیگر عملیات‌های انجام شده عنوان کرد.

قنبری اظهار داشت: اطفاء حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه کوی ملت خیابان دانیال، شهرک برق، ۲۴ متری، بهارستان، جعبه فیوز در رستوران فاز ۲ پادادشهر، خیابان سعادت و حریق ترانس برق در روستای جیسانیه کوچک از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان به شمار می‌روند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانپارس خیابان اردیبهشت و محبوسین در کابین آسانسور در منطقه زیتون کارمندی ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.