رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری با اشاره به انجام ۱۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش و فداکاری آتش نشانان گفت: واژگونی خودرو حمل زباله در مسیر حد فاصل سه راه تپه به سمت پل برومی که منجر به مصدوم شدن راننده خودرو شده بود، با حضور به موقع نیرو‌های عملیاتی ختم به خیر شد و فرد مصدوم با همکاری نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت.

او با اشاره به مهار حریق نیزار‌های مسیر جاده ساحلی غربی، امام شرقی بعد از راه بند ایثار و مسیر فرودگاه افزود: آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در کوی مهدیس خیابان ۳ انتظامی به علت نشت گاز از اجاق آشپزخانه و ساختمان متروکه در منطقه نادری شرقی بین سلطانی و منصوری اطفا شدند.

قنبری اظهار داشت: همچنین مهار حریق نیزار در کوی فرهنگیان ۲، حیاط منزل مسکونی در منطقه زرگان و یک باب انبار در حد فاصل پلیس راه به سمت برومی از دیگر عملیات‌های انجام شده به دست آتش نشانان به شمار می‌روند.

این مقام مسئول به سقوط ۲ کارگر ساختمانی از روی ساختمان در حال احداث در منطقه فاز یک پادادشهر، خیابان اردیبهشت غربی به علت بی احتیاطی و استفاده نکردن از وسایل ایمنی اشاره و بیان کرد: این حادثه منجر به مصدوم شدن ۲ کارگر ساختمانی شد و آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی مصدومان را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق کیانشهر خیابان مریم ۲، کوی فرهنگیان ۲ خیابان وصال، پردیس خیابان دادگر ۳ و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه گلستان خیابان ناهید شرقی، کیانپارس، کوی سعدی فاز ۲ پادادشهر ۱۰ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.