رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفاء حریق و امدادی طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۴ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و گفت: اطفاء حریق منزل مسکونی در کوی سادات و مهار آتش در منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت که به علت اتصال برق شارژر رخ داده بود، انجام شد.

او افزود: همچنین آتش نشانان عملیات‌های مهار حریق سوپر مارکت در کوی صادقیه به علت روشن ماندن بخور، پژو پارس در خیابان خاقانی به علت اتصال برق خودرو و منزل مسکونی در بلوار پاسداران بین زهره و زاویه به علت اتصال برق کولر را انجام دادند.

قنبری مهار حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه زرگان، شهرک آغاجری و سپیدار، ترانس برق در منطقه کیانشهر، پایه برق بین کیان و فرهانی را از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان عنوان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در کوی بسیجیان و محبوسین در کابین آسانسور در منطقه کیانپارس و زیتون کارمندی و نادری ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.