گوشی هوشمند Motorola Moto G۵۰ ۵G (Saipan) در Geekbench ظاهر شد

گوشی هوشمند سایپان موتورولا با امکاناتی نظیر حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در Geekbench دیده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا،  گوشی هوشمند Moto G۵۰ ۵G موتورولا (با نام رمز "Ibiza") در ماه مارس راه اندازی شد و این شرکت قصد دارد تلفن همراه Moto G۵۰ ۵G دیگری با نام رمز "سایپان" را معرفی کند. هفته گذشته شاهد رندر‌های فاش شده این گوشی بودیم که طراحی آن را نشان داد و اکنون این تلفن هوشمند با مشخصات کلیدی خود در Geekbench ظاهر شده است.

پایگاه داده معیار گیک بنچ نشان می‌دهد که Moto G۵۰ ۵G سایپان، مجهز به تراشه SoC Dimensity ۷۰۰ است و گزارش اخیر رسانه‌ها را تأیید می‌کند. این گوشی اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و دارای ۴ گیگابایت رم است، اگرچه ممکن است گزینه‌های RAM دیگری نیز برای انتخاب وجود داشته باشد.

مشخصات سخت افزاری گوشی سایپان موتورولا

فهرست Geekbench شامل مشخصات دیگر گوشی G۵۰ ۵G سایپان نیست، اما شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی اچ دی پلاس، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، NFC و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

گوشی هوشمند Motorola Moto G۵۰ ۵G (Saipan) در Geekbench ظاهر شد

یک منبع برزیلی اعلام کرد که Moto G۵۰ ۵G (سایپان) دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است و تصاویر فاش شده تأیید کردند که دارای دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی، درگاه USB-C و خواننده اثر انگشت است.

هنوز هیچ خبری از موتورولا در مورد گوشی هوشمند Moto G۵۰ ۵G (سایپان) منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار