ویژگی جدید Motorola Edge ۲۰Pro لو رفت

قرار است شرکت Motorola به طور رسمی از گوشی جدید خود در ۵ آگوست رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از جی سی ام آرنا، اخیرا ویژگی‌های رندر‌های مدل جدید گوشی هوشمند Motorola Edge ۲۰ به طور غیر رسمی فاش شد، به همین علت شرکت موتورولا امروز به طور رسمی اعلام کرد قرار است 5 آگوست از رندر‌های Edge ۲۰ Pro رونمایی کند.
براساس گزارش‌ها انتظار می‌ر‌فت که مدل پرو از یک صفحه خمیده همچون Edge و Edge + برخوردار باشد، اما با عکسی که این شرکت منتشر کرد معلوم شد "Edge" کاملاً از بین رفته است، زیرا  شرکت موتورولا تصمیم گرفت با  تخت کردن صفحه هر سه را عضو ترکیب کند.

با ویژگی‌های Motorola Edge ۲۰ Pro آشنا شوید؟

شایان ذکر است پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند  Motorola Edge ۲۰ Pro دارای تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ باشد که همراه با ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین انتظار می‌رود در قسمت پشت گوشی یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار برای عکس‌های ماکرو و یک تله فوتو پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۵ برابر وجود داشته باشد.

ویژگی جدید Motorola Edge ۲۰Pro

گفته شده در قسمت جلویی این گوشی هوشمند قرار است یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی تعبیه شود افزون براین، تلفن از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر استفاده می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که باید انتظار داشت قرار است که یک بلندگوی مونو یا یک استریو ترکیبی،  یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و یک دکمه دستیار Google (احتمالاً) در سمت چپ تعبیه شود. افزون بر این گوشی هوشمند جدید Motorola Edge ۲۰Pro با رنگ آبی به تصویر کشیده شده است، اما ممکن است  این شرکت گوشی جدید را در رنگ‌های دیگری نیز ارائه  دهد.


بیشتربخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار