تاریخ رونمایی از Motorola Edge ۲۰ Fusion مشخص شد

نمایندگی موتورولای هند اعلام کرد که گوشی Motorola Edge ۲۰ Fusion در تاریخ ۱۷ آگوست رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، نمایندگی شرکت موتورولا در هند به تازگی تأیید کرد که گوشی هوشمند Edge ۲۰ را سه شنبه هفته آینده ۱۷ اوت ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت محلی به بازار معرفی می‌کند.

باریک‌ترین تلفن همراه در هند

این دستگاه باریک‌ترین تلفن ۵G هند خواهد بود که تنها ۶.۹۹ میلی متر بوده و از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود.

در اخبار مرتبط، موتورولا تلفن دیگری را نیز به نام Edge ۲۰ Fusion معرفی کرد. گفته می‌شود این دستگاه همان گوشی Motorola Edge ۲۰ Lite است که تغییر نام برای بازار جهانی داشته و فقط به جای SoC Dimensity ۷۲۰، تراشه Dimensity ۸۰۰U روی آن سوار شده است. اطلاعات کمی در مورد این دستگاه در این مرحله وجود دارد، بنابراین باید منتظر بمانیم تا نمایندگی موتورولای هند در هفته آینده جزئیات بیشتری را ارائه دهد.

تاریخ رونمایی از Motorola Edge ۲۰ Fusion مشخص شد

همچنین اخیرا ویژگی‌های رندر‌های مدل جدید گوشی هوشمند Motorola Edge ۲۰ به طور غیر رسمی فاش شد. براساس گزارش‌ها انتظار می‌ر‌فت که مدل پرو از یک صفحه خمیده همچون Edge و Edge + برخوردار باشد، اما با عکسی که این شرکت منتشر کرد معلوم شد "Edge" کاملاً از بین رفته است، زیرا  شرکت موتورولا تصمیم گرفت با  تخت کردن صفحه هر سه را عضو ترکیب کند.

پیش‌بینی می‌شود انتشار گوشی هوشمند  Motorola Edge ۲۰ Pro نیز نزدیک و دارای تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ باشد که همراه با ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد. همچنین انتظار می‌رود در قسمت پشت گوشی یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار برای عکس‌های ماکرو و یک تله فوتو پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۵ برابر وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار