اطلاعات گسترده ای از گوشی های سری Motorola Edge 20 فاش شد

شرکت موتورولا سال گذشته تلفن های پرچمدار سری اج را معرفی کرد و سری جدید این پرچمدارها با نام Edge 20 به بازار عرضه می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ پس از مدتی شایعه پراکنی و منتشر کردن اطلاعات مختلف درباره گوشی‌های سری اج ۲۰ موتورولا، سرانجام اطلاعات خوبی در مورد مشخصات کامل این سری از تلفن‌های شرکت موتورولا در سایت‌های فناوری منتشر شد. آنچه مشخص شده این است که‌ این گوشی‌ها فعلاً با نام‌های Pstar، Kyoto و Berlin شناخته می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مشخصات موتورولا اج ۲۰ (برلین)

گوشی Berlin NA قرار است با یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل و با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و یک سوراخ برای دوربین جلویی ارائه شود. تراشه این تلفن اسنپدراگون 778G و این گوشی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. دوربین اصلی احتمالاً ۱۰۸ مگاپیکسلی است و یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر برای عمق میدان است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت گزارش شده اندروید ۱۱ روی آن نصب است. همانطور که از نامش پیداست، این گوشی برای بازار آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود و از طریق Verizon ارائه می‌شود.

اطلاعات گسترده ای از  گوشی های سری Motorola Edge 20 فاش شد

نسخه جهانی دستگاه دارای صفحه نمایش کوچکتر ۶.۶۷ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو نیز در کنار هم قرار دارد. تنظیمات تراشه و حافظه با Berlin NA یکسان است، اما تنظیمات دوربین کاملاً متفاوت است. دوربین اصلی 108MP با لنز‌های تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی همراه است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری در اینجا به میزان قابل توجهی کم شده و به ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت رسیده است.

مشخصات موتورولا اج ۲۰ لایت (کیوتو)

این گوشی با نام کیوتو یا Edge 20 Lite نیز شناخته می‌شود. موتورولا این دستگاه را با صفحه نمایش ۹۰ هرتزی ۱۰۸۰ پیکسلی به بازار عرضه می‌کند. تراشه این تلفن از شرکت مدیاتک و مدل دایمنسیتی ۷۲۰ در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی فوق عریض هستند. دوربین جلو نیز ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعت را هم مشابه با مدل قبلی همچنان حفظ کرده است.

اطلاعات گسترده ای از  گوشی های سری Motorola Edge 20 فاش شد

مشخصات موتورولا اج ۲۰ پلاس (پی استار)

به گفته کارشناسان به نظر می‌رسد این گوشی پرچمدار اصلی موتورولا است. Pstar در بازار‌های آسیا، اروپا، استرالیا، هند و آمریکای لاتین عرضه می‌شود. صفحه نمایش این تلفن ۶.۶۷ اینچی و مشابه برلین است و دوربین‌های ۱۰۸+۱۶+۸ مگاپیکسلی هم به مدل برلین جهانی شباهت دارد. تفاوت اصلی با مدل‌های قبلی در تجهیز این تلفن با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است.

اطلاعات گسترده ای از  گوشی های سری Motorola Edge 20 فاش شد

باتری این تلفن ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت، اندروید ۱۱ و حسگر اثر انگشت مخفی زیر نمایشگر نیز از مشخصات دیگر +Motorola Edge 20 هستند. ظاهرا این تلفن تنها گوشی سری اج ۲۰ با صفحه نمایش OLED است. احتمالا این گوشی جایگزینی برای موتورولا اچ اس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار