سامسونگ شارژر بی سیم ۲۵ واتی با امکان استفاده همزمان چند دستگاه می‌ سازد

سامسونگ ظاهرا در حال کار بر روی یک شارژر بی سیم است که می‌توان با آن چند دستگاه را به طور همزمان شارژ کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیز مو چاینا؛ توئیتی در فضای مجازی از سوی یکی از منابع آگاه در بازار فناوری منتشر شد که از ساخت شارژر جدیدی توسط سامسونگ خبر می‌دهد. این شارژر جدید ممکن است از نسخه مشابه خود یعنی Wireless Trio ضخیم‌تر باشد. طبق ادعای این کاربر این شرکت با توجه به کوچک بودن سیم پیچی‌های مسی می‌تواند این شارژر را با ضخامت کمتری تولید کند. ضمن اینکه، این سیم پیچ‌ها با چند لایه گرماگیر مسی، گرافیت و گریس حرارتی ساندویچی شکل همراه هستند که حرارت دستگاه را مدیریت می‌کند. مکانیسم خنک کننده این شارژر توسط ۵ یا ۶ فن کوچک تقویت می‌شود.


بیشتر بخوانید


حرکت شرکت‌ها به سمت تولید شارژرهای بی سیم

با این شارژر جدید سامسونگ می‌توان همزمان چند دستگاه را با توان ۲۵ وات شارژ کرد. شرکت شیائومی به تازگی پد شارژر بی سیم چند کویل خود را با قیمت ۹۰ دلار در چین معرفی کرد که این دستگاه می‌تواند ۳ دستگاه را به طور همزمان و با سرعت ۲۰ وات شارژ کند. تحقیقات نشان می‌دهد که شیائومی توجه خاصی را به فناوری شارژر‌های بی سیم دارد و اخیرا هم شارژر سریع دیگری را با نام HyperCharge معرفی کرد که با شارژ سیمی ۲۰۰ وات می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۸ دقیقه شارژ کند. شرکت موتورولا هم گزارشی را مبنی بر اینکه گوشی‌های آینده خود را به شارژ بی سیم مجهز می‌کند، منتشر کرد. با وجود این گزارشات مشخص می‌شود که شرکت‌های بزرگ در آینده روی توسعه شارژر‌های بی سیم تمرکز ویژه‌ای خواهند داشت.

سامسونگ شارژر بی سیم ۲۵ واتی با امکان استفاده همزمان چند دستگاه را می‌ سازد

می‌توان انتظار داشت که شارژر جدید بی سیم ۲۵ واتی سامسونگ محصولی عالی و منحصر به فرد در بازار خواهد بود، اما باید توجه داشت که خبر ساخت این محصول هنوز به طور رسمی از سمت سامسونگ تایید نشده و فقط در حد یک حدس و گمان است و باید منتظر تایید رسمی از طرف این غول فناوری کره‌ای ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بازار پر شده از آشغال های چینی‌ ٬ پشت هر گوشی و شارژر که نگاه می کنیم زده made in chine. کره جنوبی و ژاپن بهترین محصولات دارند چرا از کشور اونا واردات صورت نمیگیره؟. ما محصولات چینی نمی خواهیم محصولات چینی باید تحریم بشن.
آخرین اخبار