تصویر ابر شارژر ۱۰۰ واتی Honor ۵۰ Pro لو رفت

شارژر ۱۰۰ وات سری Honor ۵۰ به تصویر کشیده شد، البته هنوز معلوم نیست برای کدام گوشی های خانواده Honor ۵۰ است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، انتظار می‌رود شرکت honor ماه آینده از سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار بعدی خود رونمایی کند و شایعات حاکی از آن است که ما باید منتظر سه گوشی هوشمند Honor ۵۰ ، Honor ۵۰ Pro و +Honor ۵۰ Pro، از این خانواده باشیم. 

همانطور که قبلاً از طریق یک گواهینامه مشخص شده بود، یک یا دو مورد از این مدل‌ها دارای شارژر شارژ سریع ۱۰۰ وات خواهند بود و حالا تصویر این شارژ ۱۰۰ وات با شکوه، به بیرون درز کرده است. البته این احتمال وجود دارد که فقط مدل +Honor ۵۰ Pro از این شارژر خاص استفاده کند و دو مدل دیگر از یک شارژر ۶۶ وات بهره ببرند.

مشخصات پردازنده  گوشی هوشمند Honor ۵۰ 

گفته می‌شود مدل‌های ۵۰ و ۵۰ Pro از همان چیپستی که اخیراً رونمایی شده یعنی اسنپدراگون ۷۷۸G استفاده کنند، در حالی که عرضه +Honor ۵۰ Pro با قطعه برتر کوالکام برای سال ۲۰۲۱ یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ همراه خواهد بود.

تصویر ابر شارژر ۱۰۰ واتی Honor ۵۰ Pro لو رفت

شرکت آنر پس از جدایی از هوآوی (که هنوز توسط دولت ایالات متحده تحریم است)، دوباره می‌تواند از خدمات گوگل استفاده کند.

یک منبع شناخته شده و قابل اعتماد در چین ادعا می‌کند که این شارژر ۱۰۰ واتی در جعبه موجود است و یک وسیله جانبی اختیاری نیست؛ بنابراین به نظر می‌رسد که آنر هنوز نمی‌خواهد مثل شرکت‌های اپل و سامسونگ شارژر‌های داخل بسته خرده فروشی را حذف کند.

همانطور که MyFixGuide گزارش می‌دهد، دو مدل از آنر در فهرست تایید شده 3C قرار دارند. NTH-AN00 نوع وانیلی آنر ۵۰ و NRA-AN00 نماینده نسخه پرو آن است. طبق گواهینامه، این دستگاه‌ها با آداپتور‌های برق ۶۶ و ۱۰۰ وات همراه خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.