جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از برخی  رسانه‌های فلسطینی،  انفجاری مهیب در مرکز نوار غزه رخ داده است.

دقایقی پس از انتشار این خبر  رسانه‌های صهیونیستی، اعلام کردند که؛ احتمال دارد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حال بمباران نوار غزه باشند.

یگان اطلاع‌رسانی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از تقویت جوخه ارتش این رژیم در اطراف نوار غزه، خبر داد و اعلام کرد: ارزیابی‌هایی در منطقه صورت گرفته است و براساس نتایج آن تصمیم بر آن شد تا جوخه نظامی اطراف غزه با نیرو‌های بیشتری تقویت شود.

خبرگزاری شهاب نیز در این راستا از هدف قرار گرفتن یک پایگاه مقاومت واقع در غرب «النصیرات» با ۳ فروند موشک خبر داد.

موج جدید حملات رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه

شبکه المیادین از آغاز موج جدیدی از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

طبق گزارش خبرنگار این شبکه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حال هدف قرار دادن مجدد النصیرات و یک پایگاه دریایی مقاومت هستند.

خبرگزاری شهاب نیز از هدف قرار گرفته شدن مناطقی در جنوب نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، خبر داد و اعلام کرد: پایگاه بدر متعلق به مقاومت فلسطین (حماس) واقع در جنوب نوار غزه و پایگاه عرین در مرکز نوار غزه با چندین موشک هدف حمله قرار گرفته اند.

واکنش حماس به حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه/ اسرائیل با بمباران مراکز مقاومت می‌خواهد شکست خود را پنهان کند

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به حملات گسترده هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه گفت: رژیم صهیونیستی همانند همیشه در حال تلاش است تا با بمباران مراکز مقاومت بر شکست و ناامیدی خود در مقابل ثبات و استواری و مقاومت شجاعانه مردم سرپوش گذاشته و آن را نادیده بگیرد.

وی ادامه داد: غزه بار دیگر با عزم و اراده به یاری مسجد الاقصی و اماکن مقدس می‌شتابد تا دشمن را با آتش خود نابود کند.

فوزی برهوم تاکید کرد: بدون شک ملت ما با مقاومت خود به پیروزی دست خواهد یافت و محاصره و ظلم رژیم اشغالگر قدس پایان خواهد پذیرفت.

۲ سال پیش
اصابت گلوله‌های ضدهوایی مقاومت به برخی از ساختمان ها و خودروهای در سدیروت

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به پاسخ گروه های مقاومت به حملات اسرائیل نوشت: اصابت گلوله‌های ضدهوایی از سوی مقاومت در نوار غزه به بسیاری از ساختمان‌ها و خودرو‌ها در سدیروت آسیب وارد کرده است.

یک شهرک‌نشین ۱۹ ساله در سدیروت نیز در زمان فرار به پناهگاه مجروح شد.

۲ سال پیش
حمله دریایی رژیم صهیونیستی به غزه

شبکه قدس‌نیوز نیز از حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و نوشت: قایق‌های نظامی رژیم صهیونیستی در حال شلیک به ساحل شمال غربی نوار غزه هستند.

۲ سال پیش
ارتش رژیم صهیونیستی: حماس را مسئول همه اتفاقات در نوار غزه می دانیم

ارتش رژیم صهیونیستی درباره حملات گسترده خود به نوار غزه بیانیه ای را صادر کرد و نوشت:

حملات جنگنده‌های ما به چهار محل بود که نیروهای حماس در آنجا حضور داشتند.

این حمله گسترده در پاسخ به آشوب‌های شمال نوار غزه بود که در پی  تیراندازی در آن، یکی از نظامیان ما مجروح شد.

پاسخ های شدید ارتش اسرائیل به چنین اقداماتی از سوی نوار غزه ادامه دار خواهد بود.

حماس را مسئول همه اتفاقات در نوار غزه می دانیم.

ساعاتی پیش از این حمله رژیم صهیونیستی، برخی منابع خبری فلسطینی و عبری از زخمی شدن یک سرباز صهیونیست خبر دادند.

طبق گزارش های منتشر شده از سوی خبرگزاری سما و به نقل از منابع اسرائیلی، این نظامی در تظاهرات امروز شرق غزه زخمی شده است و وضعیت خوبی ندارد.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز اعلام کرده است که، صهیونیست ها فکر می‌کردند این نظامی به ضرب گلوله ارتش این رژیم زخمی شده است.

شبکه ۱۳ این رژیم نیز گزارش داده بود که در جریان این حادثه، یک تک تیرانداز صهیونیستی زخمی شده است و ارتش نیز قصد دارد تا امشب، به دلیل این حادثه خطرناک، به نوار غزه پاسخ دهد.

۲ سال پیش
برخورد گلوله‌ ضدهوایی مقاومت به ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین در «سدیروت»

رسانه‌های اسرائیلی نیز با اشاره به مقابله گروه های مقاومت اعلام کردند که، یکی از گلوله‌های ضدهوایی مقاومت فلسطین که به سمت جنگنده‌های رژیم اشغالگر شلیک شده بود، به ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین واقع در «سدیروت» برخورد کرده است.

۲ سال پیش
حمله اسرائیل به غرب نوار غزه کشیده شد

برخی رسانه‌های فلسطینی از حمله به مناطق دیگر در نوار غزه خبر دادند و اعلام کردند که؛ اطراف برج‌های الفیروز در غرب نوار غزه هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

۲ سال پیش
حمله جنگنده‌های اسرائیلی به پایگاه دریایی مقاومت

خبرگزاری شهاب در گزارشی اعلام کرد که، جنگنده‌های اسرائیلی یک پایگاه دریایی مقاومت را در نزدیکی تالار بیدر واقع در غرب غزه بمباران کردند.

۲ سال پیش
دفاع یگان‌های ضدهوایی گروه‌های مقاومت فلسطین از آسمان غزه

شبکه قدس‌نیوز نیز در گزارشی اعلام کرد که، یگان‌های ضدهوایی گروه‌های مقاومت فلسطین در حال شلیک به هواپیما‌های نظامی رژیم صهیونیستی هستند که در ارتفاع پایین برفراز غزه در حال پرواز هستند.

۲ سال پیش
آماده باش یگان‌های گنبد آهنین اسرائیل

وبگاه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرده است که، ارتش رژیم صهیونیستی در یگان‌های گنبد آهنین خود، حالت آماده‌باش اعلام کرده است.

 

۲ سال پیش

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار