رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۳۲ هزار و ۷۰۴ قلم انواع داروی کرونا در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه اولویت اول کشور موضوع بیماری کرونا است و پذیرفته نیست که دارو در داروخانه‌ها کمیاب باشد و با قیمت چند برابر در بازار توسط افراد سود جو عرضه شود، لذا در اجرای فرمایشات معظم له و دستورات سلسله مراتب فرماندهی و با توجه به کمبود دارو‌های مقابله با ویروس کرونا ورود قاطع به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: طرح ضربتی مقابله با سودا گران و سود جویان دارو در سطح استان اجرا و با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات فنی و پلیسی ماموران، ۲ انبار در حاشیه شهر که مقادیر زیادی دارو در آن دپو شده بود، شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: ماموران پس از کسب دستور قضائی و در بازرسی از انبار‌های مذکور، ۳۲ هزار و ۷۰۴ قلم انواع دارو و ۲۶۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ میرحبیبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و دارو‌های کشف شده نیز برای توزیع بین بیماران کرونایی تحویل نماینده دانشگاه علوم پزشکی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار