رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: محدودیت‌های ترافیکی و کنترل مسیر‌ها و جاده‌های ورودی و خروجی تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اصغرزارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:  در جلسه ستاد  مقابله با کرونا مقرر شد از ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۴ مرداد تا پنجم شهریور منع تردد بین استانی اعمال شود، البته منع تردد فقط مختص بین استان‌هاست و تردد بین شهر‌های استان ممنوعیتی ندارد.


او خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه مذکور، خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به همه شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و منع تردد شبانه در تمام شهر‌های استان اعم از نارنجی و زرد از ساعت ۲۲ تا سه بامداد کماکان ادامه دارد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان اینکه جاده‌های استان در روز‌های گذشته تاسوعا و عاشورا خلوت و بیشتر تردد‌ها محلی بود، گفت: اقدامات کنترلی با استقرار تیم‌های پلیس راه در ورودی شهر‌های استان به ویژه مناطق گردشگری نیز اجرا می‌شود.

او با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در روز‌های گذشته، ادامه داد: تردد خودرو‌ها در ورودی و خروجی استان برای جلوگیری از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی انجام می‌شود.

به گفته او، با استقرار تیم‌های پلیس در ورودی و خروجی اصفهان و اجرای این طرح‌ها، میزان تردد در جاده‌ها و مناطق گردشگری استان کاهش محسوسی پیدا کرده است.

سرهنگ زارع اظهار داشت: در صورت تمدید اعمال محدودیت‌ها در روز‌های آینده از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

 انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.